Яніка Мерило — директор з інновацій у ЛМР

JaanikaMerylo

Міський голова Львова Андрій Садовий запросив на посаду директора з інновацій Яніку Мерило, котра досі була його радником.

«Саме завдяки активній участі Яніки Мерило, естонського фахівця з e-урядування, у столиці цього року було створено Особистий кабінет мешканця, введено більше 20 електронних послуг. Також вперше в Україні тут було видано ІD-картки львів’янам – учасникам АТО, а також пілотовано такі проекти, як БанкІD (Ощадбанк і Приватбанк) і МобілІD (Київстар)», — повыдомляэ прес-служба ЛМР.

Основними завданнями Яніки Мерилона посаді директора з інновацій будуть:

  • ефективне управління існуючими ІТ-рішеннями
  • впровадження інноваційних рішень для вирішення існуючих завдань і проблем
  • створення більш ефективного та відкритого спілкування влади і громади, бізнесу (електронний уряд і послуги)
  • створення та імплементація рішень Smart City
  • створення екосистеми інновацій і розвиток інноваційного підприємництва та інвестицій.

«Цього року Львів зробив значний поступ у розвитку та запровадженні різних інноваційних рішень та електронних послуг. Цього результату ми б не досягли без досвіду та активної праці Яніки Мерило. Переконаний, що на посаді директора з інновацій вона реалізує ще чимало корисних і так необхідних для мешканців міста, для бізнес-середовища, для інвесторів проектів. Львів має стати номером один в Україні по впровадженню інновацій у всі сфери життя міста», — зазначив Андрій Садовий.

«Для мене вкрай важливо показувати результати, а це буде можливо тільки з прогресивною і сильною командою. Ми багато чого зробили за останній рік, але ми ще на самому початку. При цьому інновація заради інновації — не мета. Моя мета — з допомогою інновацій зробити місто для мешканців ще більш комфортним, затишним і відкритим, починаючи з рішень електронного транспорту та медицини до електронних послуг та екосистеми для народження інновації», — прокоментувала своє призначення Яніка Мерило.

Водночас виконком Львівської міськради прийняв рішення про перехід міськради на електронний документообіг на базі Електронної системи управління документами та записами з 4 січня 2016 року. Для початку, систему впроваджуватимуть у тестовому режимі впродовж 2 місяців. Це рішення передбачає перехід на нову систему електронного документообігу, розроблену в межах проекту підтримки е-врядування в Україні. Цей проект є грантовим, фінансується урядом Швеції і реалізується спільно з Академією е-урядування Естонії. Проектом передбачено розробку нової системи на новітніх інформаційних технологіях, яка називатиметься «Мій електронний кабінет».

«Нова система — це великий шанс для Львівської міської ради перейти на якісно нову форму внутрішньої роботи, забезпечити, насамперед, прозорість та оперативність у роботі з документами, а також контроль, тому що система дозволяє чітко бачити хто та в який час здійснював чи не здійснював певні операції з документом. Система також цікава тим, що в ній є деякі організаційні модулі, які дозволяють, скажімо, організовувати події, бронювати зали чи замовляти технічний супровід. Також є модуль організації нарад, модуль проектної роботи працівників міської ради тощо. Звичайно ж, нам потрібен тестовий режим для переходу з однієї системи на іншу, тому ми беремо 2 місяці з 4 січня на те, аби максимально навчити працівників і виправити ті недоліки, які будуть виникати. Слід зазначити, що впродовж тестового періоду ми паралельно використовуватимемо і паперові документи та деякі бази даних зі старої системи Lotus», — додала начальник відділу протоколу та діловодства управління внутрішньої політики ЛМР Галина Космина.